Festplatz

Nürtingen, Landkreis Esslingen, Regierungsbezirk Stuttgart, Baden-Württemberg, Duitsland

supermarkt en centrum 500m

• Plätschwiesen

72622, Nürtingen, Duitsland

Prima camperplaats. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Ruim opgezet en met de hoogstnodige voorzieningen. Stadtmitte was een leuke wandeling van 20 minuten en het pilsje smaakte daarna heerlijk op een terrasje. Zeker een aanrader wat ons betreft.

Sander/Jetty

Bedankt voor de goede beoordeling. Madeleine (Stad Nuertingen)

Mooie plek. Wij hadden helaas de laatste plek en daar had men een echte smeerboel van gemaakt. Bezaaid met peuken en tissues. Jammer! Betalen met muntgeld .

Leo-60

Jammer dat de plek niet zo goed bij je paste. Onze bouwwerf doet erg haar best om het plein schoon te houden. Helaas zijn er overal mensen die hun afval achteloos weggooien of laten rondslingeren. We zullen uw feedback meenemen. Groetjes Madeleine

Grote ruim opgezette CP. Prima voor een tussenstop. Ver van de winkels en wat kaal. Maar voor een stadsplaats prima. Historische centrum ca 1500 meter en niet 500 meter! Alles verder aanwezig en goede prijs/kwaliteit

Bedankt voor uw beoordeling. Groetjes Madeleine

Sander/Jetty

Bedankt voor de goede beoordeling. Madeleine (Stad Nuertingen)

Bedankt voor uw beoordeling. Groetjes Madeleine

7 dagen