Geweldige parkeerplaats. Het probleem van “lang parkeren” zou eigenlijk aangepakt moeten worden. Helaas waren ze ook erg bazig en onvriendelijk. Geweldige plek zelf! Goede fietspaden en snelle toegang tot de oude stad.

number1kaiser

Bedankt voor uw recensie. Wij letten eigenlijk altijd op de maximale levensduur van 7 dagen. Maar in de toekomst zullen wij ons hier opnieuw op richten. Wij zijn bezig met het vervangen van de kaartautomaat. Binnenkort kunt u betalen met de Parkster app. Met vriendelijke groet, het toerismeteam van de stad

top plek voor een overnachting, maar zelfs half februari zo goed als vol 🤓

N&B88Family

Bedankt voor de goede recensie. Wij hopen dat u een geweldig verblijf heeft gehad. Het toerismeteam van de stad Nürtingen.

top plek voor een overnachting, maar zelfs half februari zo goed als vol 🤓

Festplatz