Omdat we het zo aangenaam vonden op 11-9-‘22, zijn we vandaag 20-9-‘22 terugkomen. Terug lekker gegeten en geproefd van de zelfgemaakte bieren. Het hele team is hier oprecht vriendelijk en behulpzaam. Reserveren om te eten en dan mag je hier gratis staan.

NathalieB123

Super plek, niets toe te voegen aan de vorige reviews. Tip: onze bankpassen werkten hier niet. Neem dus contant geld mee voor de zekerheid. wij kozen een plekje aan de rand van de parkeerplaats en keken uit over groene weilanden.

Brauereigasthof Adler