• juni 2020

Prachtige plek. Voor 10€ hier gestaan. Wij stonden aan de rand met een prachtig uitzicht over de koren velden. Het zwembad was gesloten, maar er kwam rond 17.30 een zeer vriendelijk meneer langs om af te rekenen. In het dorp is een bakker en die is ook op zondag ochtend open. Tot 10 uur.

• augustus 2019

De plaats is erg luid vanwege de muziek (tot laat in de avond) op het aangrenzende strandvolleybalveld. We waren er voor de laatste keer.

• juni 2019

Op het parkeerterrein van het drukke natuurpad zijn de terreintjes voor campers met hekken afgezet. Als de zwembaddrukte voorbij is is de plek van een weldadige stilte. Eind juni staan er 5 campers. Fantastische plek.

• juni 2020

• augustus 2019