mooi plekje met voorzieningen, toen wij er waren werd er gewerkt en stonden er vrachtwagen en aanhang wagen , maar werklui waren vriendelijk en zorgden dat je goed in en uit kon rijden . Topplek 👍

• november 2022

rustige plek met een geweldig uitzicht op Osterburken. De pizzeria wordt aanbevolen. Elektriciteit, VE in orde. We komen graag terug.

• oktober 2022

Leuke plek met een prachtig uitzicht over Osterburken. Er gebeurt niet veel in de stad. Er is een goede pizzeria in de buurt.

• november 2022

• oktober 2022