• april 2023

Wij vonden het heerlijk. prachtig uitzicht, heerlijk rustig en kleinschalig. In het hoogseizoen misschien wel reserveren slecht 4 plekken

• oktober 2022

heerlijke plek, volkomen rust en een mooi uitzicht.

Argegna

Heerlijke rustige CP Totaal 4 plaatsen Wij waren nr 3 Lekkere wandeling van ca 40 minuten gemaakt beneden rond om meer/visvijver Simpel maar super schoon sanitair. prima plek voor tussen stop Wel ca 3 km buiten Rot an der Rot zeker bezoekje waard

• april 2023

• oktober 2022

heerlijke plek, volkomen rust en een mooi uitzicht.

Ferienhof Musch