Campinghof Salem

Salem, Bodenseekreis, Regierungsbezirk Tübingen, Baden-Württemberg, Duitsland

Campinghof Salem

rustige, kleine camping - naast manege - water, afvoer en elektriciteit op elke plaats - broodservice - campingwinkeltje - snackbar -supermarkt 1km - openbaar vervoer 100m

• Weildorfer Straße 46

88682, Salem, Duitsland
  • € 27,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• ACSI - Campingcard

• september 2020

We sluiten ons bij alle positieve berichten aan. Prima te fietsen op een elektrische fiets naar de Bodensee. Schoon sanitair top om te overnachten of een paar dagen te blijven

• september 2020

Mooie rustige ligging, prima sanitair en vriendelijke mensen. Gelukkig waren alle campings rond de Bodensee vol en kwamen we hier uit! Naar de Bodensee fietsen is goed te doen (electrisch welteverstaan), maar ook het achterland is mooi met de vele boomgaarden met rijpe appels😁

• september 2020

Prima camping. Grote plaatsen met water en stroom en afvoerput voor grijs water. Goede broodjesservice. Had probleem met luifel. Monteur was zo geregeld. Prima sanitair. Waren op doorreis en hadden 2 nachten geboekt.

DaKu

• € 27,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• ACSI - Campingcard