Mageo 1

mooie cp om een nachtje te overnachten. We hadden een plek beneden op het gras met uitzicht over de landerijen.. Helaas was het dors tijd en zaten we onder het stof. Maar dat was geen probleem. sanitair is inderdaad wat primitieve maar netjes, snel douchen voor 2 x 0,50 cent.

• april 2023

Mooi uitzicht en rustig vanuit de grasparking. Mooi historische straatje in het dorpje Burkheim. Bereikbaar met de fiets maar niet steeds via een fietspad. 20€ om te staan is volgens ons een beetje te duur. Ingrid & Robert

• april 2023

Gutschenke zur Scheune