Den-Dirk-VWT6

Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb een extra foto toegevoegd (een stond er al langer) met deze informatie. Helaas kunnen we het niet in de beschrijving schrijven. Er is geen ruimte voor. Maar op onze website en antwoordapparaat ook op Google Maps staat de info er al jaren. Bedankt voor uw begrip en een goede reis.

aangenaam verblijf gehad, dit is een top plaats voor wie van rust en stilte houdt. brood verkrijgbaar en op wandelafstand van winkels en eetgelegenheden. Tevens een goede uitvalsbasis voor wandelingen.

Geof0308

Hartelijk dank voor 4 sterren en uw warme woorden. Ik ben blij dat je je goed voelt hier in het Lynx Camp en geniet van je verblijf bij ons. Voel je weer welkom. Ik wens je het allerbeste en elke keer een goede en veilige reis.

Scaabies

Heel erg bedankt voor 4 sterren en je info vanwege ons speciale concept. Ik ben blij dat je je goed voelt bij ons en geniet van het wandelen / fietsen in ons prachtige Zwarte Woud. Voel je weer welkom. Ik wens u allen het beste :-)

Lynx Camp