Stellplatz Sigmaringen

Sigmaringen, Landkreis Sigmaringen, Regierungsbezirk Tübingen, Baden-Württemberg, Duitsland

Stellplatz Sigmaringen

gelegen aan de Donau - LET OP,gebruik sanitair camping niet toegestaan - mooi uitzicht op kasteel - supermarkt 50m - centrum 200m

• Georg-Zimmerer-Straße 6

72488, Sigmaringen, Duitsland

• oktober 2020

De ruimte is goed, het VE-station is OK. Supermarkt, bakker en apotheek liggen op slechts 200 meter afstand. Helaas geen vuilnisbakken gezien.

• september 2020

eenvoudige basic CP goed te bereiken 2 velden water en stroom (was bij ons gratis) tegen betaling afvoer toilet en grijs gratis naast dure camping €29p/d bij een in onze ogen wat doods stadje wel kasteel te bezoeken verder veel winkels al gesloten (zaterdag 14 uur alles dicht)

Fons-Maathuis

Stonden hier 23 op 24 augustus 2020. Twee velden voor campers, boven gras en beneden gruis. Stroom betalen, euro per 4 uur. Vuil water en wc gratis, vers water volle tank 1 euro. Ligt aan de Donau direct tegen centrum aan, en waar wij stonden met fraai zicht op het kasteel.

Frouwke-en-Peter

Deze locatie heeft 41 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• oktober 2020

• september 2020

Frouwke-en-Peter

Deze locatie heeft 41 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

7 dagen

• Verhard