Voldoende voor één nacht en een bezoek aan het technologiemuseum.

• november 2023

Afgelopen nacht aangekomen. Waren parkeerplekken genoeg voor de nacht, gratis. Pizza gehaald om de hoek. Goed geslapen. Volgende dag naar Lidl gelopen voor verse broodjes. Daarna museum in. Mooi museum. 6uur rondgelopen.

harrie1984

Het is een omheind parkeerterrein, waarbij het niet duidelijk is of je mag overnachten of niet. Jammer, anders waren we graag gebleven om de volgende dag naar het museum te kijken

Elli-on-Tour

Voldoende voor één nacht en een bezoek aan het technologiemuseum.

• november 2023

Parking Auto- und Technikmuseum