Prima eenvoudige camping. Het sanitair is blijkbaar vernieuwd, mankeert niets aan. De snackbar is handig als je met honger aankomt. Behulpzame beheerder(s)

HansenHan

Camping prima voor 1 nacht, maar sanitair totaal niet meer van deze tijd, zo verouderd. Voor ons niet erg omdat wij zelfvoorzienend zijn, maar voor €28, zonder stroom. Totaal niet in verhouding!

• september 2021

Prima voor een nachtje. Vriendelijke eigenaresse. Gedateerde camping, wel schoon. Middenterrein is voor campers , rest vaste gasten . Op de rand van Duitsland , binnen half met camper watervallen van Schaffhausen, Zwitserland, te bereiken.

• september 2021

Camping an der Wutach