De containers staan inmiddels op een andere plek. De genoemde supermarkt zit op 1.4 km afstand. Voor mij een perfecte plek. Super stil. Ik ben ook geheel zelfvoorzienend. Zelfs geen een wagen op de grote parkeerplaats.

• juli 2021

Onzorgvuldig aangelegde parkeerplaats tussen materiaalcontainers. Iets meer gevoeligheid voor de zorgen van camperbezitters zou op zijn plaats zijn!

• maart 2020

Helaas zijn de glazen containers er nog, maar de ruimte is zo groot dat je ook een beetje afstand kunt houden. Anders zeer rustige omgeving. Perfect voor een bezoek aan de mooie stad.

• juli 2021

• maart 2020