Prachtig en strategisch gelegen aan de rand van Wangen. Je loopt het stadje zo in in 10 minuten. Net en schoon toiletgebouw. WC is gratis. Douchen kan ook, hoe langer hoe duurder. Hetzelfde geldt voor 230V. Na afloop je 'parkeerkaart' afrekenen incl douchen en energie. Complimenten.

John-en-Esther-Mollema

Perfecte parkeerplaats, ruim, schoon, goed sanitair, rustig, we komen terug!

FoxyonTour

Geweldig plek. Ruim, schoon, met 2 grote badkamers. Ik ken niets vergelijkbaars. 10 minuten lopen naar het centrum. En geen hondenpoep! Duidelijke aanbeveling en dank aan de stad!

John-en-Esther-Mollema

Perfecte parkeerplaats, ruim, schoon, goed sanitair, rustig, we komen terug!

Wohnmobilstellplatz Wangen im Allgäu