• juli 2024

Sterren 3-4 Een heerlijke kampeerplaats, buiten in de natuur. Restaurant met een groot terras, met goede keuken. Plaatsen zijn wat scheef en er is helaas geen mogelijkheid om zwart en/of grijs water af te voeren. Ook het afvoeren van afval is niet mogelijk. Dat zou op zijn minst mogelijk moeten zijn

camperrole

mooie CP we stonden hier met minstens 15 campers. de prijs klopt niet met de site ( staat 10 € vermeld ) wij voor 1 nacht, betalenden hier 16.70 € incl toeristen belasting. m Mag eens vermeld worden vind ik

• juli 2024

Leonhardts Stall Besen