Leonhardts Stall Besen

Wangen im Allgäu, Landkreis Ravensburg, Regierungsbezirk Tübingen, Baden-Württemberg, Duitsland

Leonhardts Stall Besen

Parking achter het restaurant - gravel weide - rustige locatie - svp vooraf even bellen - toegangsroute via kleine, maar goede wegen - centrum 2,5km

• Humbrechts 1

88239, Wangen im Allgäu, Duitsland

• april 2022

Zeer mooie staanplaats op gras! Geweldige omgeving! De parkeerplaats kost €10 per nacht, de eigenaar vraagt een kleine vergoeding voor elektriciteit. Naast de deur is een restaurant. Zeer rustiek, zeer leuke sfeer. Eten is oké. Toiletgebruik is mogelijk tijdens de openingstijden van het restaurant.

Werder18

De eigenaar vertelde ons dat hij gestopt was met de CP. Hij had genoeg van de camperaars die dagenlang bleven, gebruik maakten van de voorzieningen, maar niet van zijn horeca. We mochten 1 nacht blijven staan omdat hij ons niet weg wilde sturen. Desalniettemin een prachtige plek.

• augustus 2021

• Stroom (unknownA)