wij waren op doorreis, prima plek met een leuke zwemvijver en een eenvoudige keuken/snackbar. schoon sanitair en hele vriendelijke mensen en ook nog eens een prachtige omgeving. wij betaalden €33,00 voor 2 personen

• oktober 2021

fijne camping. Waren officeel gesloten,maar mochten toch een plek uitzoeken. zeer vriendelijk. super ruime lekkere douche,niet met zo'n en zo'n drukknop.

• oktober 2020

Wij hadden een fijn plekje op de camping. Lekker gezwommen in het meer en een prachtige fietstocht naar Lindau Insell met e bike goed te doen. Wangen ook een mooie stad. Als je van fietsen houd zit je hier gebeiteld.

• oktober 2021

• oktober 2020