Nou ja, als tussenstop van of naar huis o.k. Plaatsen zijn ruim, luifel kan uit om buiten te zitten als het warm is. Water pakken kan ook per 10 liter € 0,10. Stroom 14 stopkontakten, € 0,50 per kwh. Dichtbij de A3.

Jac-en-Ellen

mooie omhaagde plaatsen met boompjes en schaduw. genoeg stroompunten. rustige weg langs de cp. prima ligging en voorzieningen.

• augustus 2021

vreselijke plek. is een heel groot roma kamp. we werden meteen al belaagd door een hele groep jochies. stapten gewoon onze camper binnen. we zijn om 23:15 alsnog maar vertrokken. ik heb medelijden met de bewoners van dit vredige stadje.

• augustus 2021

Wohnmobilstellplatz Festplatz