De plaats vd camper is prima, mooi met zicht op de Main. Stadje is niet erg bijzonder meer, veel leegstand. De toiletten zijn niet altijd schoon, is een beetje minder goed onderhouden.

Erna-en-Aaike

wat een fijne plek! heerlijk genoten. alle voorzieningen behalve douches voor de hand tegen heel redelijke prijs. grote plaatsen, voor een groot deel langs de Main!

burgterjan

een prachtige plek die dichtbij de stad ligt. het is schoon en goed onderhouden we hebben de toiletten niet uitgeprobeerd, dus we kunnen er niets over zeggen, maar we denken dat aan alles is gedacht, we komen zeker terug

Wohnmobilstellplatz Kitzingen