Wohnmobilpark am Main

Kitzingen, Landkreis Kitzingen, Regierungsbezirk Unterfranken, Beieren, Duitsland

Wohnmobilpark am Main

grote afgebakende plaatsen direct aan de Main - broodjesservice - supermarkt en centrum 700m

• Bleichwasen

97318, Kitzingen, Duitsland

Hele fijne plek op een top locatie te Kitzingen. Er is niets om over te klagen....!!!! Daarom zit het meestal bomvol. Hier moet je zeker rekening mee houden bij het rijden, zodat je niet teleurgesteld wordt!

schnullman

Dat het om vier uur al vol staat is goed teken. Beheerder verwees ons vriendelijk naar openbare parkeerplaats, vlakbij de biergarten. Op die hoek zit ook een sanizuil, incl drinkwater

klaas-en-cobie

Leuke plek om de stad te bezoeken. Ik wil uitdrukkelijk de buitengewoon aardige en hoffelijke tuinman noemen, het kan niet beter! In Füssen moesten we precies het tegenovergestelde meemaken, waardoor we niet meer naar Füssen gingen.