• december 2023

Parkeerplaats voor woningen dichtbij het centrum. Water/elektriciteit tegen betaling. Afvalverwerking 👍 Bij ons was het erg rustig. Ik kan het ten zeerste aanbevelen?

Sharkerina

Prima plek. 15 Euro voor 24 uur. Geen last van treinen gehad. Vuil water lozen prima Water 1 euro voor 70 liter Wc lozen Afvalbakken waren wel propvol. Zeker een aan rader

Noorwegen6951

Zeer drukke plaats. Ruimte voor ongeveer 50 bestelwagens. €15 voor de nacht maar inclusief stroom. € 1 voor water. Korte wandeling naar de prachtige stad. Ook in de buurt van Mittenwald Brauerei met een geweldig restaurant.

• december 2023

Karwendel