Erg mooi en rustig gelegen. makkelijk inchecken en enkel per pin/creditcard te betalen via automaat. weinig voorzieningen, daar is de prijs ook naar.

• maart 2024

zoals eerder aangegeven ook door ons ervaren, gewoon netjes, goed en prima plaats, stroom 1€ per kWh is wat duur denken we naar wie eigen voorzieningen heeft heel goed wel mooie wandelingen kunnen maken in de buurt

• maart 2024

Alleen aanbevolen. STP direct bij de Alpspitzbahn Stad op loopafstand, leuke economie vlakbij.

Wohnmobilstellplatz Nesselwang