Zeer bijzondere locatie tussen vele campers. Ook in maart erg druk, bij wakker worden stonden de campers overal. De megastore viel tegen, hadden ons er een Obelink bij voorgesteld, maar dat was het zeker niet. Maar volgende keer in deze buurt staan we er zeker weer.

ErikenGeby

Een erg leuke plek om te stoppen en alles in te slaan wat je nodig hebt om te kamperen. Het is rustig om uit te slapen en toch ben je snel weer op de snelweg.Wij komen hier regelmatig en zijn tot nu toe altijd tevreden geweest.

Siggi54

Grote parkeerplaats voor een camper- en kampeeraccessoireswinkel; je betaalt niet voor parkeren, maar wel voor elektriciteit (0,75 x kWh). Uitstekend geschikt voor een tussenstop, 1 km van de afrit van de snelweg.

Der Freistaat