Deze plek is te duur voor wat het biedt. Elektrisch is al jaren defect. Het drinkwater is al jaren afgesloten. Klagen op het servicenummer heeft geen zin. Veel te kleine plaatsen. Wij komen niet terug!!

• april 2023

Prima plek als je op doorreis bent. 5 minuten lopen van supermarkt. 4 stroomaansluiting op 10 plaatsen. Betaling via automaat was niet duidelijk. Sanizuil aanwezig. Bij onze overnachting was water nog afgesloten.

• mei 2022

Smalle ruimte van slechts ongeveer 4 meter breed. Kosten €10 doordeweeks en €15 in het weekend

• april 2023

• mei 2022