• januari 2024

• december 2023

ontzettend veel last van mijn longen ivm zware kou !! Geen dokter hier die je wilt helpen!! wat een achterlijk zooitje!!! kom hier nooit meer!!!

wimpieg

Verschijnt de hiel zodat je kunt zien hoe hij werkt? Wij hebben onze gasten vaak bijgestaan ​​​​​in soortgelijke gevallen. Momenteel is hij een langeafstandskunstenaar in Schweinfurt, in slechts 15 minuten. Het Leopoldina Ziekenhuis is tevens verantwoordelijk voor een langdurige oplevering van een langdurige kunst- en een spoedeisende hulp waar u te laat kunt behandelen. De snelle levering stond in slechts 10 minuten klaar voor de camper. Tevens is hij medische veiligheidsdienst, het gebied is bereikbaar voor Nederland, het telefoonnummer is 116117. Dit telefoonnummer is, net als het Leopoldinaziekenhuis en het St. Josefziekenhuis, altijd beschikbaar op het informatiebord bij het medisch verwerkingsstation. De staat heeft ook een telefoonnummer dat wordt gerapporteerd van 08.00 uur tot 22.00 uur. Net als op elk check-in bordje stond hij aan de andere kant van het plein. Dit is niet eerlijk om te doen met onze andere plaatsen hier en gedevalueerd. Persoonlijk hebben wij niets te doen, dus we hebben het gehad en kunnen zoveel mogelijk helpen. Wanneer u onze recensies op Google Maps leest, wordt u ook op de hoogte gebracht. Dank aan iedereen die deze binnenkort wil produceren en een heerlijke rijst wil hebben. Het spijt ons heel erg dat u ziek bent, maar waarom heeft u ons niet gebeld en het gevraagd? Wij hebben onze gasten vaak bijgestaan ​​in dergelijke gevallen. Er is inderdaad een longarts in Schweinfurt, op slechts 15 minuten lopen. Het Leopoldina Ziekenhuis beschikt ook over een longafdeling of een longarts en een bijbehorende spoedeisende hulp waar u zich kunt laten behandelen. De spoedeisende hulp was zelfs per camper bereikbaar en in een kleine 10 minuten te bereiken. Er is ook een medische wachtdienst die bereikbaar is op het voor heel Duitsland geldende telefoonnummer 116117. Dit telefoonnummer, evenals dat van het Leopoldinaziekenhuis en dat van het St. Josefziekenhuis, staan ​​allemaal op ons informatiebord bij het afvalverwerkingsstation. Daar staat ook ons ​​telefoonnummer vermeld waarop wij dagelijks van 08.00 uur tot 22.00 uur te bereiken zijn. Net als op elk check-in bordje, waarvan er meerdere rond het plein hangen. Daarom vinden wij het niet gerechtvaardigd om onze plaats hierdoor te devalueren. Persoonlijk kunnen wij niets aan uw ziekte doen, maar we hadden u zeker kunnen helpen als u de moeite had genomen om met ons te praten en het te vragen. Als u onze recensies op Google Maps leest, vindt u dit ook bevestigd. Ondanks alles wensen wij u een spoedig herstel en een veilige reis.

• november 2023

paweda

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling, we zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij zouden het leuk vinden als u ons nog eens komt bezoeken. Tot die tijd: blijf gezond en een goede reis. Algemene informatie over manoeuvreren: Zoals bij alle pitches is het altijd een kwestie van wederzijdse afweging. Als alle gebruikers hun voertuigen correct parkeren, kunnen zelfs grote stacaravans probleemloos worden afgehandeld. Correct parkeren op ons terrein betekent: Rijd de camper zo ver mogelijk naar achteren en plaats hem niet direct op de markering (laat minimaal 1/2m ruimte vrij voor de markering aan de bestuurderszijde en 3m voor de markering aan de passagierszijde). 18 van onze 20 staanplaatsen hebben een diepte van 11m en een breedte van minimaal 6m (onze “grote scheepsplaatsen” ;-) hebben zelfs een ingangsbreedte van 9m). Als u zo parkeert, is er naast de oprit van 3,3 meter breed ruim voldoende ruimte om te manoeuvreren. Dit is slechts een algemene opmerking voor alle campers die naar onze plaats rijden.

• januari 2024

• december 2023