Bamberg, Regierungsbezirk Oberfranken, Beieren, Duitsland

Reisemobilstellplatz Heinrichsdamm

locatie aan Rechter Regnitzarm - supermarkt 1.5km - [in noodgevallen bel +49 951775555 ma-vr 07-18u]- centrum 1,5km

• Rhein-Main-Donau-Damm

96047, Bamberg, Duitsland

• augustus 2022

het zou niet erg zijn, jammer dat de stoelen niet veel zijn en veel worden bezet door tafels, fietsen en stoelen waardoor degenen die aankomen ze niet kunnen gebruiken

cazam

plaatsen zijn gemarkeerd en hebben een voldoende breedte om naast de wagen te zitten onder de luifel. Helaas is de sanizuil vandaag defect.

frans-bos

Hallo frans-bos, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat het waterleidingstation een technische storing had. Dit is ondertussen de moeite waard en de levering van vers water is tot nader order gratis.

Hoe kun je zoiets vinden? Allemaal dicht bij elkaar. Parkeergevoel in een drukke straat. Dat voor 15 euro, nee bedankt. Ik ben beter af in het industriegebied...

dirk.kslr

Hallo dirk.kslr, jammer dat u ons aanbod niet aantrekkelijk vindt. Maar we krijgen ook veel positieve feedback op onze pitch. We zijn constant bezig om onze faciliteit te verbeteren, helaas kunnen we tijdens de belangrijkste tijden geen invloed uitoefenen op het tegemoetkomende verkeerslawaai.

• augustus 2022