Prima gratis plek aan de Main. Geen santair, alleen een plek om water te vullen en te lozen bij de brandweer kazerne vlakbij.

Saskia1970

Op zich mooi plekje als het rustig is anders sta je erg dicht op elkaar. Gratis, maar er hangt wel een kastje voor een vrijwillige bijdrage. Sani station bij brandweerkazerne 300m verder

• mei 2022

Goed voor een tussenstop. Full-service is beschikbaar net buiten de brandweerkazerne. Erg stil. zal weer bellen als ik de volgende keer in de buurt ben?

• mei 2022

Stellplatz Garstadt