• augustus 2021

4 prima en ruime plekken. €6,50 per nacht, stroom via de paal te betalen, legen cassette vuil water mogelijk. watertappunt aanwezig. €5,- borg voor de sleutel van het slot waarmee de plekken afgebakend zijn. Betalen bij het zwembad, erg vriendelijk.

• augustus 2020

• juli 2020

Er zijn slechts vier plaatsen die werken zoals eerder beschreven. Twee ervan worden permanent aangevuld met opleggers. We waren met z'n drieën in de andere zeer ruime parkeerboxen voor auto's die avond.

• augustus 2021

• augustus 2020