Mooi is beslist iets anders. Het enige positieve is de aan- en afvoer. Elektriciteitsmasten gedeeltelijk defect. Ik zou hier alleen stoppen voor een rondleiding door de stad. Een nachtje blijven zou voor mij niets zijn.

ASOnline

om half drie aangekomen en nog een paar plekjes over. Plek is langs de oever van de Donau aan een straat met niet echt veel lawaai. sani station in orde.

Silvia-en-Henk

Hm hm, beetje tegenvaller aan de Romantische Strasse. Stadje is niet veel aan voor ons en de CP ook niet. Heel raar dat je de wc-cassette niet met gratis water kunt spoelen. Een vaste bezoeker vertelde ons dat deze CP binnenkort vernieuwd wordt.

• Neue Obermayerstraße 2

86609, Donauwörth, Duitsland