• januari 2020

Niet gemakkelijk te vinden als u op borden vertrouwt. De borden beginnen pas wanneer je op weg bent naar Gern. De vervaagde opstelling vertelde ons dat we correct op de straatstenen stonden. B20 naast de deur, korte wandeling naar de stad. Geen V / E, geen elektriciteit maar ook 0 €!

• september 2019

goede plaats om de stad te bezoeken. verkeerslawaai van de B20. centrum 8 minuten lopen. wel als camperplaats aangegeven, geen Loos mogelijkheden.

• november 2016

Eenvoudige parking aan de rand van het dorp. Deels op gras, deels op grasstenen. Door de nabijheid van de B20 tamelijk veel verkeersgeluid.

• januari 2020

• september 2019