• juni 2019

Wat een verschrikkelijke plaats. Tussen vrachtwagens konden wij gaan staan en er liepen zwervers. Voelde totaal geen veilige plaats. Zijn doorgereden.

• mei 2019

Prima overnachting voor doorreis, dicht bij de autobaan. Voucher is verkrijgbaar bij het tankstation, hier verwijzen ze je door naar de “parkwachter” die je een parkeerkaart geeft en de voucher voor het ontbijt.

• juli 2018

Staanplaats is oké en rustig aan het restaurant en inderdaad je betaald 15 euro waarvan je 12 euro kan gebruiken bij het ontbijt in het gasthuis

• juni 2019

• mei 2019