goede, rustige plek; een beetje lawaaierig vanwege verkeer van de weg, maar niet echt vervelend; in de avond en vroege ochtend rijden er motorrijlessen maar ook niet storend voor ons; we hebben hier 30 km gefietst, maar geen geweldige plek om dat te doen

• oktober 2022

Goed voor reizigers zonder hond. Geen honden overal. Het meer is klein maar erg mooi. In de herfst voor een wandeling na een lange rit ok. Een hoogtepunt was onze stop bij de Moezel-wijntaverne, geweldige biefstuk en een zeer aardige gastheer!

• augustus 2020

Gemakkelijk parkeren zonder iets bij het meer.

• oktober 2022

• augustus 2020

Gemakkelijk parkeren zonder iets bij het meer.

• Augsburger Straße 80

82256, Fürstenfeldbruck, Duitsland