rustige cp in de avond erg stil. overdag school jeugd maar niet storend

• juli 2020

De plaatsen staan vol met eventuele trailers. Veel lawaai, veel asielzoekers. (Nee, ik heb niets tegen hen)

• mei 2020

Ideale plek om te overnachten op doorreis. Wij kwamen laat aan en wouden ook weer optijd verder dus stiekem niet op de aangewezen plaatsen gestaan maar 1 vakje verder, daar was de ondergrond vlakker. Die nacht stonden er 6 campers in totaal, verspreid over de hele parkeerplaats. Geen voorzieningen.

rustige cp in de avond erg stil. overdag school jeugd maar niet storend

• juli 2020