Camping Hopfensee

Camping Hopfensee

grote 5-sterren camping

• Fischerbichl 17

87629, Füssen, Duitsland
  • € 37,50 • 1 jan. t/m 4 nov.

Prachtige camping, alles erop en eraan. Daar betaal je wel voor. We werden vriendelijk ontvangen, mochten onze plek eerst gaan bekijken. Prachtig ruime douche, sanitair is heel erg mooi en zeer schoon. Ruime plaatsen met privacy.

• augustus 2021

Dit zou een 5* camping zijn. qua faciliteiten in zekere zin. Maar wat een bende op deze camping. Heel erg rommelig. In de avond wel rustig gelukkig maar 1 nacht meer dan voldoende. Erg prijzig 47 euro voor 1 nacht.

• oktober 2019

Met welke rechtvaardiging de hoge prijzen - staat niet voor mij open. Ook worden geen creditcards of kortingskaarten, zoals ADAC of ACSI, geaccepteerd. Veel en dure wifi worden oud. Over het algemeen hielden we niet van 2 nachten. Toonaangevende camping is niet altijd een kwaliteitskenmerk.

• Stroom (unknownA)

• augustus 2021

• oktober 2019

vollidup

• € 37,50 • 1 jan. t/m 4 nov.

• Stroom (unknownA)

• Wintersport