er is inderdaad niets op een wc na. maar wel dichtbij een geweldige Altstad. ook dichtbij Schloss Neuschwanstein welke we de volgende ochtend bezocht hebben. een geluk bij een ongeluk was dat we bij de betaalautomaat maar 15,— hoefden af te rekenen.

Silvia-en-Henk

Gewoon een parkeerplaats waar je max 24 uur kunt staan voor €30,-. Iets verderop kun je echter gratis staan. Helaas zagen wij dat pas de volgende dag. Wel een toilet aanwezig.

Niet toegestaan voor voertuigen met aanhanger

Niet toegestaan voor voertuigen met aanhanger