Forellenhof Reuss

Hammelburg, Landkreis Bad Kissingen, Regierungsbezirk Unterfranken, Beieren, Duitsland

• juni 2024

Als we in de buurt zijn altijd weer een paar dagen hier. Lekker rustig, goed eten en alle voorzieningen tegen een schappelijke prijs. Restaurant is maandag en dinsdag gesloten.

Camperplaats met mooi uitzicht over het gebied erg rustig

• juni 2024

Camperplaats met een prachtig uitzicht over de heuvels. Elektra betalen via zuil, douchen € 2,00, broodjes te bestellen via lijst, heerlijk gegeten in het restaurant.

Camperplaats met mooi uitzicht over het gebied erg rustig

Forellenhof Reuss