Freizeitbad Atlantis

Herzogenaurach, Landkreis Erlangen-Höchstadt, Regierungsbezirk Mittelfranken, Beieren, Duitsland

Freizeitbad Atlantis

supermarkt 300m - gutschein [2,-] te gebruiken in het zwembad of restaurant - centrum 1km

• Würzburger Straße 35

91074, Herzogenaurach, Duitsland

we brachten hier een goede rustige nacht door. en tot slot de mogelijkheid om onze oudere hond goed uit te laten. en vanmorgen waren ze al overal op de parkeerplaats en WoMo-ruimte op zoek naar afval. daarom is het hier zo schoon. Bedankt

• april 2022

mooie rustige parkeerplek. inmiddels wordt 9,50 berekend. En daar krijg je alleen een parkeerplek voor en gebruik van de toilet in het zwembad als die open is. Stroom, water etc moet je nog apart voor betalen.

• juli 2021

Parkeerplaats met betaalde stroomvoorziening. check voordat je er 50 cent in gooit welke nog een tegoed heeft. Wij hebben in 12 uur ongeveer 60 cent verbruikt qua stroom. Rustige omgeving en goed geslapen.

• april 2022

• juli 2021