Naturcamp Kauerlach

Hilpoltstein, Landkreis Roth, Regierungsbezirk Mittelfranken, Beieren, Duitsland

Naturcamp Kauerlach

Een idyllische, door een familie gerunde camping in de buurt van het Frankische merengebied. Idyllische locatie, vogelreservaat. Goede keuken.

• Kauerlach 4

91161, Hilpoltstein, Duitsland

Leuke en rustige camping aan een meertje. 5km van de snelweg. Aardige campingbaas en heerlijke douches. In het restaurant hebben we voor weinig lekkere Schnitzel gegeten. We konden alleen nergens drinkwater vinden. Wij waren 28,50 voor een overnachting kwijt. Op doorreis naar het zuiden.

• augustus 2021

Eenvoudige camping maar mooi gelegen aan meertje. Vriendelijke ontvangst, prima geschikt als doorreiscamping. Sanitair redelijk, jammer dat je voor een warme douche een apart muntje moet kopen.

• juli 2021

24 € voor een nacht, als je om 21.00 uur aankomt, plus elektriciteit is zwaar. De omgeving is zeker mooi, dat gaan we morgen zien, maar geen aanrader voor de doorreis/overnachting. Allemaal heel aardig en vriendelijk, dat wel.

• Stroom (unknownA)

• augustus 2021