Prima doorreis-camping. Vriendelijke ontvangst. Schoon en netjes sanitair. Het restaurant op de camping is op vrijdag en zaterdag open. Tot 21.00 uur kunnen broodjes besteld worden voor de volgende ochtend.

Camper-Romajoam

Camping met voornamelijk ‘vaste’ bewoners. Vriendelijke ontvangst door eigenaar. Sanitair schoon. Een plek voor als je op doorreis bent… niet meer dan dat… ik zou het hier niet idyllisch noemen.

ouwerkerk64

Erg dure camping voor wat je krijgt. De plek op de camping was erg hobbelig, douchen kost €1,- en het restaurant was gesloten vanwege personeelstekort. Wij moesten voor 2 volwassenen en 2 kinderen en onze camper €43,- betalen.

Naturcamp Kauerlach