De kritiek van de terreinwachter kunnen wij niet bevestigen. Ze doet goed werk - we vonden haar behulpzaam. Misschien is hier het gezegde van toepassing: 'als je het bos in schreeuwt, klinkt het terug'....?

poessl16

Helaas moet ik het met de heer Pereira eens zijn: deze vrouw is niet alleen onmogelijk, maar ook een catastrofe. Je moet erover nadenken of de plaats vol of leeg moet zijn. In Thierstein is het vol en waar de vrouw de leiding heeft, is het bijna leeg. Ik ga daar niet meer heen

Peter/Trude

Stroop werkt beter dan azijn, deze toezichthouder doet gewoon goed haar werk. Met vriendelijkheid kom je ver en zij is daar gevoelig voor, wij hebben geen klachten, het was gewoon prima in orde. Komen graag weer!

• Selber Straße 14

95691, Hohenberg an der Eger, Duitsland