• augustus 2020

Mooie rustige parkeerplaats. Wij waren er, maar konden niet blijven omdat er geen andere voorziening was dan elektriciteit. We hebben geen informatie of telefoonnummer voor sleutels of betaling ontdekt, mogelijk vanwege Corona?

• augustus 2019

Bij sport accomodatie. Overdag stonden we er alleen. Achter het gebouw vonden we een stroomaansluiting. In de avond kwamen de sporters. Geen beheerder om aan te betalen. We hebben er prima geslapen. De aangegeven camperplekken niet benut. Te klein en langs de weg. Volop andere plekken te gebruiken.

• augustus 2020

• augustus 2019