Heeft alles wat je als camperrijder nodig hebt

Grieche

prima plek, wij waren op doorreis. €10,- per nacht. van oktober t.m 1 april betalen met envelop. keurige toiletten. wel een beetje modderig. en kuilen.

mvdgraaf

Prima camperplaats. Geen faciliteiten. wel wc en douche. grasveld naast parkeerplaats van waterskibedrijf. Mooi uitzicht. Wanneer CP vol is kan je in de avond ook wel op de P je camper kwijt. 1,5 km van grens Oostenrijk. Rewe en Lidl ca 30 minuten lopen.

Heeft alles wat je als camperrijder nodig hebt

• Guggenauerweg