• maart 2022

Zijn nu de derde keer in de herberg en zoals altijd zeer tevreden. Eten en service geweldig. Kan het alleen maar aanbevelen.

• augustus 2020

We stonden op 26 juli 2020 pal voor de brouwerij - een droom voor mijn man! Helaas begonnen de bouwwerkzaamheden de volgende ochtend direct aan de overkant met veel lawaai. Broodjes zijn in de buurt te koop, maar buiten op de parkeerplaats ontbijten is niet leuk.

• juli 2020

Recht en heel kalm. Heel leuk museum en ook een goed restaurant. Het bier is ook heerlijk. Kleine, rustige stad die te voet in 15 minuten te bereiken is.

• maart 2022

• augustus 2020