Leuke camping met fantastische douches. Alleen bij inschrijving bleek dat men wel gebruik maakt van ACSI, maar dan weer geen gebruik maakt van de korting Dus n tegenvaller. Geen 18€ , maar 27.50 €. Dit zou mijn inziens niet mogen... H/L

• juli 2020

Leuke plek gemaakt hier tijdens de reis naar het Bodenmeer.

• juli 2020

Weer geopend na de Corona Lock Down. Bad en toilet openen slechts 50%, geen broodjesservice. Anders zoals de andere recensies. Hoewel het nu een zomervakantie is in NRW is het er aangenaam leeg. We zijn zeer aangenaam verrast.

• juli 2020

Leuke plek gemaakt hier tijdens de reis naar het Bodenmeer.

Camping Stadtsteinach