• december 2023

Medio november waren er voldoende vrije plaatsen. V+E is prima. Helaas is het lawaai van de snelweg 's nachts ook erg hinderlijk. Indien nodig kun je hier blijven staan, maar wij komen hier niet meer.

D7711

Voor overnachting op doorreis goede plek. Wij zijn net aangekomen, wel verkeerslawaai. We weten dus niet hoe de nacht zal verlopen. Geen stroom.

Gerard-Ultra

Voor ons als tussenstop op de terugreis vanuit Kroatië naar de rustpot. Dicht bij de snelweg, "goed" publiek en een veilige en leuke manier om de hond mee te nemen voor een korte wandeling. Enkel de vuilnisbakken waren meer dan vol, dus namen we ons “afval onderweg” mee terug.

• december 2023

• Am Keltenwall