Weingut Gamm

Markt Einersheim, Landkreis Kitzingen, Regierungsbezirk Unterfranken, Beieren, Duitsland

Weingut Gamm

Locatie op grasveldje achter Weinshop - wijn kopen wordt op prijs gesteld - centrum 300m

• Mönchsondheimer Straße 4

97348, Markt Einersheim, Duitsland

Leuke plek. Beetje rommelig. ondanks dat we (lekkere) wijn kochten betaalden we €8.- voor plek en stroom. Geen afvalbak.

JosenFrancien

Een prima CP. Je staat bij een wijnboer en na het proeven van wat wijnen, koop je wat om bij de camper of elders nog te kunnen genieten. Dan zijn de stakosten €0. In het dorp vind je een bakker annex kleine supermarkt en een slager zit ook in de buurt.

• juli 2020

Omdat we op dit moment met een aanhanger reizen, hebben we daar van tevoren rondgekeken. Behalve een weiland met wat bomen was er niets bijzonders te zien. Aangezien kampeergedrag niet gewenst zou moeten zijn, wat wil je daar dan (voor € 7,50 / nacht)? De oprit is niet uitnodigend, de rest wel?

• juli 2020