Leuke kleine plek tegenover de kerk. Volgens mij geen probleem om er een nachtje te staan alleen geen voorzieningen.

• augustus 2020

Kleiner Parkplatz Nahe der Ortsmitte. Vielleicht wird Übernachten hier toleriert, dafür vorgesehen ist der Platz aber ganz sicher nicht. Alles über VW Bus Größe passt ohnehin nicht drauf.

• augustus 2018

Camperplek wordt niet aangegeven, is een parking, onduidelijk of je hier mag staan, we hebben hier 1 nacht gestaan, ivm op doorreis. ligt aan een doorgaande weg in het dorp, redelijk rustig, gezellig met een kerkklok die regelmatig van zich laat horen.

• augustus 2020

• augustus 2018