Karwendel

Mittenwald, Landkreis Garmisch-Partenkirchen, Regierungsbezirk Oberbayern, Beieren, Duitsland

• juli 2024

Ik heb een paar jaar geleden een recensie geplaatst waarin ik zei dat het verschrikkelijk was. Ik ben blij om mijn woorden op te eten, het is nu een van de beste en mijn favoriete Stellplatz, ze hebben fantastisch werk geleverd en de kosten van 15 euro waard

Flairy8000i

CP makkelijk aan te rijden, ongeveer 50 plaatsen. €15,- voor 24 uur, gratis electriciteit, vuil water en toilet legen. Van de treinen geen last, wij hebben hier prima geslapen en raden deze CP aan.

Karwendel