CP makkelijk aan te rijden, ongeveer 50 plaatsen. €15,- voor 24 uur, gratis electriciteit, vuil water en toilet legen. Van de treinen geen last, wij hebben hier prima geslapen en raden deze CP aan.

• december 2023

Parkeerplaats voor woningen dichtbij het centrum. Water/elektriciteit tegen betaling. Afvalverwerking 👍 Bij ons was het erg rustig. Ik kan het ten zeerste aanbevelen?

Sharkerina

Prima plek. 15 Euro voor 24 uur. Geen last van treinen gehad. Vuil water lozen prima Water 1 euro voor 70 liter Wc lozen Afvalbakken waren wel propvol. Zeker een aan rader

• december 2023

Karwendel