redelijke camping, sanitair is schoon en goed. vriendelijke mensen, mag zelf plaats uitzoeken wat ik persoonlijk heel prettig vind. goede uitvalsbasis om te fietsen in de omgeving, München en Dachau te verkennen.

Jorwi

Door het vele groen krijgt deze -vergane glorie- camping 2 sterren. Verder is er veel lawaai van de snelweg, het sanitair is redelijk, niet kraakhelder schoon maar wanneer de douche fijn is ben ik al erg blij. Weinig te wandelen in de buurt.

• april 2023

Plaats is verouderd en gehorig maar duur (31,50€ voor 2 personen in camper met stroom). Naast het lawaai van de snelweg zagen we een grote groep jongeren in tenten tot diep in de nacht een lentefeest vieren met veel bier, muziek en lawaai.

• april 2023

Campingplatz Obermenzing