zoals eerder aangegeven ook door ons ervaren, gewoon netjes, goed en prima plaats, stroom 1€ per kWh is wat duur denken we naar wie eigen voorzieningen heeft heel goed wel mooie wandelingen kunnen maken in de buurt

JvanDuijn

Alleen aanbevolen. STP direct bij de Alpspitzbahn Stad op loopafstand, leuke economie vlakbij.

lubeko

Mooie camperplaats direct aan het skigebied. Toen wij er stonden was er geen sneeuw te bekennen. 15 euro voor een dag. Vuil en schoon water net naast de camperplaats op de toegangsweg.

Wohnmobilstellplatz Nesselwang