Gratis camperplaats. Op loopafstand van het stadscentrum. geen voorzieningen maar prima voor een nacht. het stadscentrum is een bezoek waard. de plekken zijn ruim en er staat zelfs een camper van meer dan 9 meter.

Boogjes_op_pad

Grote plaatsen, rustige ligging. Ook met een aanhangwagen goed te bereiken. Vlakke oppervlakken op kiezels.

hwmallo

Groot appartement. goed genivelleerd. Stille Nacht. Ik begrijp de slechte beoordelingen niet: het is een parkeerplaats zonder services en GRATIS. Vorige week heb ik in Saksen €12 betaald om in een weiland te overnachten.

• Woffenbacher Straße

92318, Neumarkt in der Oberpfalz, DuitslandSitecode: 61434