We kwamen om 19.00 uur aan. Niemand aanwezig. Receptie dicht en dan kun je het terrein niet meer op. De plek ziet er verlaten/verouderd uit. Niet echt kunnen beoordelen. We zijn 7 km verder gereden naar Straubing waar je op grote parking (gratis) kunt overnachten.

honden niet toegelaten.

magdaluc

De faciliteit is schoon en in goede staat. Mooi meer direct aan het plein. Wij waren hier in september en dus relatief weinig te beleven. Maar eigenlijk een leuke plek voor een korte trip of wat langer.

honden niet toegelaten.

Wohnmobilhafen Friedenhain-See