We kwamen voor twee nachten maar het zijn er vijf geworden. Goede faciliteiten. Wasmachines goed. Ook een mooie omgeving om te fietsen Goede fietsroutes Wij komen hier graag terug

BJvBloem

prima plek. camperplek buiten de poort €25,- sanitair super en verwarmd. vriendelijk personeel. restaurant gesloten ivm personeel gebrek

ricotheeuwen

mooie plek aan de kant van het meer, de faciliteit was schoon en okey. het restaurant dat ze zeggen te hebben bestaat niet en je kunt alleen contant betalen..

Camping Seewang