• december 2023

hier overnacht tijdens onze reis terug. Camper geparkeerd achter het gasthof en binnen lekker gegeten. Niet duur. Supervriendelijk uitbater. Ook kwam de vraag of we ontbijt wilden.

john-en-hanny

super vriendelijk. stonden vanvoor, maar kregen ook plaats achteraan aangeboden omdat t rustiger is. zeker een aanrader met restaurant er direct aan. geen voorzieningen, dus wel als doorrijplaats

kattendansers

Heerlijk gegeten en ontbeten. super voor op door tocht. Hele lieve vriendelijke mensen. Toch super lief dat je daar maar gewoon mag staan.

• december 2023

Gasthof Zahler